tirsdag 4. oktober 2011

Møøh

Her sitter jeg og melker.
Akkurat da jeg begynte å føle at det å være mamma var kjempelett fikk jeg tilstoppede melkeveier.
Noe som kan skyldes overproduksjon av melk kulde eller for stramme klær siden jeg har vært nakken så ogsi siden fødselen å melken har rent i strie strømmer mistenker jeg overproduksjon. For å komme blokkeringene til livs må jeg enten amme annen hver time eller pumpe annenhver time. Siden småen bare vil puppe 1 pupp hver 4 time bortsett fra kvelden der han pupper kontinuerlig er det mye pumpin. Derfor får han nå litt flaske av det jeg pumper ellers i døgnet 1 gang på kvelden å flaske det er fysj det.
Så en liten hemmelighet amming er ikke mer spennende for nybakte mødre enn for annet folk det er bare det eneste som skjer i livet mitt og jeg er så trøtt at jeg forstår ikke andre evner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar