mandag 13. september 2010

Atter en uke er gått

Joda så var vi i tredje uke i prøveperiode 2.
De gode nyhetene er at jeg føler meg flott, gravid symptomene er mye mindre nå enn forige månede så kanskje kroppen faller på plass.
I uken som gikk hade min kjære bursdag stor gutt han er halveis til 50 nå.
På bursdagen hans jobbet han sent, men når han omsider kom hjem ble det biff, rødvinssaus og chips svært mettende. Det var tung mat før leggetid.

På lørdag var det familie selskap hos hans mor det var mat, film og masse prat. Det kan se ut som noen har valgt bestikk for oss nå, men vi er ikke sikker på om vi skal prøve og bytte det. Vi fikk også kokelimonke så nå gleder jeg meg til å spille det.

I dag valgte vi/ fikk utlevert semester oppgaver. I ernæring valgte jeg kostholdsråd for gravide og ammende. I sensorikk fikk jeg en oppgave om nudler.
Jeg har lastet ned førstesesong av the secret life of the american teenager en svært typisk såpeopera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar