tirsdag 7. september 2010

Da var eggløsningen over for denne gang.

Siden jeg bare har hatt to menstruasjoner som begge har kommet 4 dager før forventet er det vel litt usikkert om når eggløsningen var.
Men tidligste spådom var 1 sept og seneste var 5 når jeg plottet inn datoen for mensen bådde med tilpasning til kortere syklus og på normal syklus.
Hekketiden har gått relativt greit.
Kledd meg litt opp og ellers gjort litt ekstra så det ikke skal virke som en plikt og et mas.
Så nå er det mest bare og vente og håpe. Med litt ekstra hekking for godt mål.
På skolen begynner jeg og bli lei lei lei er sikkert bare jeg som er grinete for tiden.
På det praktiske plan føler jeg nå at det hadde vært best om jeg ikke hadde blitt gravid før i november siden jeg må ut i praksis etter jul. Blir jeg gravid i november rekker jeg og gjøre ferdig praksisen slik at jeg kan ta sommerferie å gå ut i permisjon.
Skla jeg være helt ærlig må det nok innrømmes at jeg skiter i hvor upraktisk det vil være jeg vil være gravid nå-

I helgen hadde vi fest ja jeg drikker de to første ukene av syklus nå fordi det er så ufatelig slittsomt å leve som om man er gravid når man ikke er det.
Det finnes leger på nettet som sier dette ikke må forekomme, men det finnes også leger på nettet som mener det kan senke stress nivået hos folk som overfokuserer.
Da var det en av de andre som nevnte at hun hadde melk i brystet og lurte på om jeg hadde opplevd dette. Jeg kunne benekte dette, men trur du ikke det kom i dag.
Jeg vet ikke hva det skyldes, men vet at det er for tidlig til å tru at det er en spire som leker med meg.
Festen var svært gøy helt til jeg la meg litt over 1 festen fortsatte vist fram til nærmere 3 og når jeg sto opp søndag lå det folk på stua.
Søndag ble dermed en svært sosial afære med bådde felles frokost og middag.
Man burde ha flere sånnne helger og en ryddeslave til og fikse huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar