lørdag 18. september 2010

dumme teite mensen

Joda nå er den her igjen.
Eller her og her fortroppen er her ser blodspor, den er ikke kommet ordentlig i gang enda.
Skjønner ikke hvorfor den har det så travelt for tiden.
Forrige gang gikk det noen timer fra jeg fikk blod på papiret før den startet ordentlig nå har den brukt over et døgn vet ikke hva den vil.
Syns når den først kommer kan den komme normalt med en gang i stedet for denne seigpiningen.
Har jo hørt om festeblødning så når den kommer tidlig og bare litt på den måten så begynner jeg jo å håpe, men den kom for fult forrige gang og det kommer den til å gjøre nå og.


I går snakket jeg og min kjære om skitne sokker dette etter å ha fått med oss sjokkreportasjen om at norske par bare har sex engang i uka.
Dette er ikke gjeldende for oss som prøver så klart. Skal jeg være helt ærlig syns jeg engang i uken høres greit ut.
Tror altfor mange forventer at et forhold skal være som å fortsatt være ny forelsket.
Med romantiske middager sex 3 ganger om dagen og røde roser rundt hvert hjørne. Noen dager er sånn feriene er sånne. Hverdagen er heldigvis en annen sak hverdagen er skole, sofa, skitne sokker det å treffe andre mennesker og det å ha noen som får deg til å smile når du snakker. Vi har kommet forbi det stadiet der vi sitter i lag med venner å bare vil gå hjem å være oss to nå koser vi oss med folk igjen.
Vi legger oss å vi snakker det er ikke like spennende etter et år som samboer som det var etter en uke som kjæreste, Det trur jeg da heller ikke det skal være.
Gleder meg bestandig til å se min kjære etter en lang dag på skola. Nevnte da for min kjære at mange par da ikke skjønte at skitne sokker var en del av et forhold.
Med skitne sokker mener jeg hverdags rot min kjære påpekte da at mitt hverdags rot er
skitne sokker som jeg tar av meg over helle stuen.
Nå vet jeg også hvorfor jeg har så mange enslige sokker. Han støvsuger dem han nevnte faktisk at han liker lyden støvsugeren lager når han treffer en sokk.
Hva skal man si er jo selvfølgelig glad for at han støvsuger men jeg savner å ha sokker.
Jaja det er mye rart man skal høre før øra detter av.

Har bestilt lege time til uka så får vi se om legen kan finne en grunn til at jeg er slapp daff, tidlig ute med hver mensen har hodepine og depresjon hver mensen.
Skjønner jo at noe av det er skuffelse over at vi bomma på egget, men jeg begynner jo
å gråte før mensen er her.
Jaja folkens kos dere og pass på sokka.

1 kommentar:

  1. hmmm..det e han som e sokkemonstere;-p
    trur kansje han har vært her å;-P
    Har ikke truffe blink enda..men håper;-P

    SvarSlett