søndag 15. august 2010

Ferie ferie ferie

Da var siste dag av sommerjobben kommet og en uke med fri venter meg.
Late dager skal det bli svært late dager.
Turen nordover starter i dag på nattoget. Deretter blir det noen dager hos mamma med stikkturer innom til pappa der minste søstren har bursdag tenk at hun er 9 år.
Jeg husker enda hvordan vi ventet på henne før hun omsider kom nesten 3 uker på overtid.
Man opplever vel litt mer av ventingen på en ny brøster når man er 18.
Selv synes jeg ikke det har gått så lang tid og at jeg ikke har fått gjort så mye på disse 9 årene. Hun har levd en tredjedel av mitt liv nå etter dette kommer hun stadig til å komme nærmere meg i alder.

Så håper jeg vi får tatt oss en tur lenger nord til hytta hvis det er fin vær for ingenting slår et svaberg og sol.
Solskinns håp for neste uke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar