mandag 23. august 2010

2 pp

Jeg vet jeg vet mensen skulle ikke være her for torsdag, men den ble vist revet med av at den var så utrolig velkommen sist. Dermed er det tårer og skuffelse jeg vet jeg egentlig ikke trudde jeg var gravid, men det hjelper vist ikke. siden jeg nå er usikker på hva slags syklus lengde jeg har blir det derfor forsøkt med befruktning hver dag fra mensen gir seg denne gangen.
I motsetning til hva filmer skal ha det til er ikke alle menn svært glad i dette.
Denne påstanden kommer jeg med siden min kjære er mann og han syns det er slittsomt.
Det er ikke det at han har i mot selve akten, men det faktum at hans syns det blir litt vel god glid akkurat i eggløsningen.
Vitaminer fortsettes på.
Dermed er spiren ett egg som modnes i min eggstokk og en enda uprodusert sædcelle i min kjæres testikler. La oss håpe den kommer på neste forsøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar