mandag 23. august 2010

Første skoledag

Da var første skoledag her etter en sommer med jobbing.
Første timeene gikk med på å se en film, De som brukte å være i klassen var faktisk der nå og konklusjon de som ikke ramlet av før eksamen henger med. Dette er godt nytt jeg handlet to av pensum bøkerne dette var 900 kroner og enda er det mange mer som skal handles grøss pensum er dyrt.

Ene av disse bøkerne er et kompendium altså noe faglærer har rasket sammen og fått tapir til å skrive ut og sette i en perm for oss.
Dette er for og gi oss de arkene hun viser på overhead oggi oss muligheten til å notere på dem.
Skjønner jo at dette sparer oss og henne for utrolig mye skriving, men nå er det en hel masse hun i tilleg ikke har plassert i dette kompendiet utav det hun viste på overheaden i dag da det var henne vi hadde i de to siste timene av dagen. I tilleg er det en hel masse vi må skrive utfra nettet dette føles som halvgjort arbeid for meg.
I tilleg oppdaget jeg i dag da jeg skulle skrive ut at nytt av året er at man må opprette brukerkonto og sette inn penger slik at man betaler for utskrifter og kopier dette er jo så klart rettferdig slik at vi ikke kan bruke en regnskog i papir slik jeg har obbservert at noen gjør.
Siden vi fra før hadde en kopi maskin vi måtte bruke et verdi kort på som vi ikke fikk beskjed om at kom til og bli tatt ut av bruk syns jeg dette er gjort rotete alikavel da kopi maskinen da kun virket sporadisk og ble tatt ut av bruk i mars uten at vi fikk beskjed om at kortet vårt kom til og bli ubrukelig på forhånd.
Ellers er det et hardt angrep av pms/ depping på gang.
Kos og se klasse kameratene igjen så får vi satse på at jeg tar meg sammen snarest.
Ellers plannlegger vi å ha back to school gathering med våre venner. Merk dette er ikke folk vi går på skole med akkurat nå, men folk som også studerer som er tilbake i byen etter ferien.
Lurer svært på om noen faktisk ser denne bloggen da jeg ikke klarer å finne den i fra andre datamaskiner selv. Mulig jeg bare sitter her og skriver ting som bare søstren min og kanskje besteveninna mi leser.
Yeyeh de to er uansett et utmerket publikum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar