tirsdag 13. juli 2010

Fri meg fra roboter.

Vet roboter er egentlig ikke et problem mange møter på i sin hverdag.
Jeg har fortiden sommerjobb på kjøkkenet på st-olavs der har de robottraller.
Ikke de kule robotene du ser i filmer det kan jeg love deg. Disse robottrallene ser ut som flate bord og de beveger seg. de flytter seg rund på sykehuset stiller seg under diverse vogner som skal flyttes jekker seg opp og triller rundt til dit trallen skal.
Praktisk ja jeg kan ikke forestille meg hvor mange årsverk som spares på dette.
Problemet ligger i at et av stoppe7snustedene for disse trallene er pauserommet så man setter seg for lunsj og hva skjer om ikke heisen åpner seg forteller at den brukes til denne type transport før en tralla kommer ut og gjør obs på at den er i bevegelse den snakker og snakker og snakker. Siden den bare kan tre setninger og heisen kan to er det begrenset hvor lenge det er spennende og høre denne sjabbingen.

Så nå er jeg tilbake i jobb igjen etter å ha vært sykemeldt i en uke det går faktisk fin fint. Hormonene har roet seg kraftig så jeg er meg selv og har det bra.
Gleder meg til å prøve på nytt i august neste skal leve det har jeg bestemt. Syntes jo ikke at jeg hadde noen gravid symptomer før jeg mistet, men siden jeg nå føler meg så frisk og opplagt som jeg ikke har gjort på lenge kan det jo tenkes at de bare kom så snikende at jeg ikke merket dem. Hadde jo selfølgelig ikke kvalme og de voldsomme humørsvingningene( trur jeg), men var nok litt mer påvirket enn jeg merket.
I morgen skal vi spise midag hos en vennine det gleder jeg meg jo til for er altid godt å spise i andres hjem. Isj det regner igjen her neste sommmer skal det være sol sol sol helle sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar