søndag 11. juli 2010

Gumors lille gutt.

I går kveld kom min bestevennine, hennes mann og gumors lille gutt på besøk.
Gumors lille gutt er minst ut av tre barn jeg har erveret titelen gumor til.
Hvor alvorlig jeg tar titelen gumor må dessvere innrømes at er varierende.
Denne skjønne gutten gikk raskt i gang med og demonstrere hvorfor man kaller han matvrak. Han spiser nok mer enn noe annet småbarn uten at man egentlig kan se det noe særlig på han. Han er småbarns lubben, men ikke verre enn det. De overnattet hos oss på sin vei sørover på vei til og besøke hennes svigerfamilie. Så morgenen begynte med et vræl kl 5 i dag er vist bare jeg som ikke sovner igjen tenker ennå litt masse å hjernen slår seg på med det samme. Kl halv 8 kom et nytt vræl og vi sto alle opp.
Gumors lillegutt var i storform smilte og lekte og flørtet på avstand før han ble satt på do der han sporenstreks gjorde bådde en og to for deretter og slippe sutten etter så sutten ble kokt i dag. Hans stolte far ble deretter sendt ut i bilen etter bleier siden disse ble glemt i går. Kjap som bare 17 månder gamle barn kan være
benyttet gumors lille gutt muligheten til å tisse på kjøkken gulvet.For deretter å ramle og skli i dette. Dette var altså en slik morgen som får de fleste barnløse par til og kle seg i hodet riste på hodet og bestemme seg for å vente litt til med barn.

Meg og min kjære er stadig like klare vi begynner å prøve igjen med en gang kroppen er klar i august en gang.
I dag er første dagen jeg ikke har grått og det virker ikke fult så meningsløst rart hvor mye enn natt kan gjøre for i går var jeg ennå helt oppløst. Kanskje jeg trengte akkurat enn uke elelr kanskje det venter en smell litt lenger fram, men akkurat nå går det fint. Vi har bestilt 20 billig tester fra deal xtrem så først blir det testing for og se etetr negative utslag. Deretter blir det venting på mensen og deretter blir det prøving. I dag ser det ut til at blødningen kanskje kommer ordentlig i gang så jeg får gå en lengre tur etterhvert. Vi har oppdaget at hvis man bare går langs en sti her og en sti der er man plutselig i estenstadmarka.
Utrolig at man kan bo så sentralt og ha så kort vei til marka kos med litt natur.
Målet for juli og August blir nå og komme meg under 70 kg turer i skog og mark slutt på godter skal få meg dit.
Kos dere folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar