onsdag 7. juli 2010

Søvnløsog gråtende

Vet jeg sa jeg ikke kom til og skrive hver dag, men akkurat nå er det så mye i hodet og så lite ellers. Har omsider begynt å blø etter at den stakkars lille livløse ble jaget ut. Så håper jeg bare at alt kommer ut slik at vi kan begynne på nytt snart.
Ser på nettet at folk er skeptisk til billigtester eller strimmler. Til dette vil jeg bare si at så langt i mitt liv har jeg kjøpt 3 vanlige clear blue tester der indikator stripen aldri dukket opp altså ikke virkende test, 2 clearblue digital som sa ikke gravid, 1 rfsu test som var negativ og 5 billig strimler de to strimlene jeg brukte for tidlig i forhold til når jeg skulle kunne se det var negative, men funksjonelle de 3 etter var positive. Du lurer kanskje på hvorfor jeg har testet så ofte når jeg bare har hatt en prøve periode dette skyldes rett og slett at jeg altid har trodd jeg kom til og bli gravid ved et uhell. I stedet for og miste en planlagt en.
Liker ikke ordet abort medisinsk sett er det nok det samme, men jeg har på ingen måte valgt dette og vil ikke at mitt tap skal sidestilles med det og oppleve dette frivillig. Har aldri kunnet høre noen si at de var gravid uten å tenke på babyer og barn og mest av alt glede, men vi er alle forskjellige.
Håper det kommer lesere til etterhvert og at bloggen min kan få folk til og føle seg mindre alene.
De som har lest forige innlegg vet nok at ganske mange viste om Frøet. Dere tenker sikkert hvor kjipt det må ha vært og fortelle. Trengte mamma og søster trøst så det var godt at de allerede viste det og hadde gledet seg slik at de følte litt av min sorg. Neste gang kommer de nok til og få vite det i stedet for å avsløre meg for dette er ikke noe jeg kunne klart uten de to. Det må sies at min kjære er jo her snill og grei og omtenksom som dagen er lang, men han sier ikke noe om hva han føler og siden han kysset magen og sa godnatt til Frøet hver kveld vet jeg at dette ikke kan være lett for han heller.
Prøver å passe litt på han, men det blir mest meg som får trøst og kos.
Hvis noen i samme situasjon leser dette så lykketil vi klarer det neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar