fredag 30. juli 2010

Mensen!!!!

Da var mensen her 4 dager før ventet.
Kan ikke huske å ha vært så glad for mensen noen gang.
Så nå er kosttilskudd kjøpt inn siden man skal begynne å spise det litt før det er håp om Spire. Kosttilskuddet består av 4 tabeleter der en er kalsium, 2 er omega 3 og en er multivitamin. Var på apoteket i dag og spurte hvilket kosttilskudd de anbefalte og det var det samme som jeg tok når jeg gikk med Frøet. Frokost heretter blir dermed 5 dl melk 4 tableter vitaminer og en brødskive. Deretter må jeg bare prøve å spise mest mulig sunt og variert. Kjenner jeg er litt misunelig på mamma som kunne spise alt når hun ventet meg. Kribler i helle kroppen nå som jeg vet at jeg kan håpe på ny spire snart er riktignok 14 dager til eggløsning, men skulle det treffe på første forsøk denne gangen å så er jeg jo på uke 0+1 altså en dag inn i svangerskapet så er lov å være litt lystig. For denne gangen skal den lille leve og utvikle seg og bli en baby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar