fredag 16. juli 2010

Når negativt er positivt.

Etter at jeg har mistet er det store spørsmålet i hodet når kan jeg begynne på nytt.
I følge legen er dette etter en syklus altså jeg må ha en menstruasjon før de annbefaler at vi prøver på nytt, Når denne menstruasjonen kan komme alt fra 4-8 uker etter MA det som avgjør hvor fort denne kommer er bassert på hvor fort hcg nivået i kroppen synker. for sikkerhets skyld skal jeg inn til test på sykehuset en måned etter at jeg mistet, men besatt som jeg er har jeg i dag testet.
Positiv test ville betydd at hcg ennå er i kroppen min og at jeg nok måtte belage meg på å vente lenge på mensen. Negativ betyr at kroppen er i rute og det er bare å vente, men at alt mest sansynlig er på rett kjør der inne.

Så nå 10 dager etter at jeg mistet kan jeg melde om negativ test.
Symptomer på eggløsning kan jeg også melde så nå håper jeg at alt er dekket for ny prøving om 3 ukers tid.
Formen er for tiden tipp topp. Blir så å si ikke sliten på jobb, men skolen begynner til neste gang jeg kan håpe på å være gravid så det er nok litt mindre fysisk slittsom.
God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar