tirsdag 27. juli 2010

Sol og sommer

Bursdagen til søstren min ble behørig feiret med mat og god drikke.
Så dagen derpå ble en bortkastet fridag. Deretter var det tre dagers jobbing før jeg hadde fri helg fri helgen ble tilbrakt på hytta med hele den stofamilien på mor siden.
Lørdagen bragte sol og 16 grader i skyggen så i sola var det varmt nok til og lese.
Nedenfor flyttebrygga var det glass manet almas. Når solen ikke varmet så mye på kvelden spiste vi grillmat etterfulgt av et engasjert spill risk.
Sola går ned så rart i nordnorge på denne tiden den går ned for så å stå opp nesten med det samme.
Vi var gode og fulle før vi la oss nå er det slutt på sånt venter ikke mens på en uke enda, men er greit å rense kroppen litt for skade stoffer før vi prøver på nytt.
Søndag opprant med strålende sol og vi rodde ut i båten for og trekke et flyndre garn som var satt på fredag. Garnet hadde fanget piggvar og kveite så dette ble søndags middagen før vi hoppet ombord i flyet og dro tilbake til trondheim.
I går var jeg så trøtt at jeg la meg 8.
Mamma fikk sin nye hund i går en vakker svart flat coated retriver som jeg gleder meg sykt til og se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar