torsdag 8. juli 2010

Gjester

Var kanskje tidlig med gjester bare 2 dager etter så dårlige nyheter, men de var invitert før jeg mistet og siden sykemeldingen bare er til og med i dag tenkte jeg at jeg måte prøve og være som jeg normalt ville vært. Er tross alt glad flere timer i strek nå. Middagen holdt ikke helt min vannlige standard da det bare ble middag orket ikke noe dessert laging. Etter middag ble det daquries. Etter 3 timer sa det stopp for meg min kjære viste gjestene ut, mens jeg satt i sofaen og gråt. At det og miste noen som aldri har pustet eller ledd kan føles like vondt som å miste en svært nær slektning er helt nytt for meg og jeg ser for meg at min sorg kommer til å vare mye lenger enn noen andre klarer å huske dette. Regner med at den avtar snart og at når vi kan prøve igjen og får positiv test så blir dette bare ett lite sår som jeg ikke altid kjenner. Akurat nå er det litt rart og stå opp uten og sende gode tanker til den lille i magen etterfulgt av et glass melk og flere vitaminer en jeg viste det fantes, men det blir vel igjen en dag skal du se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar